Gepubliceerd op 6 oktober, 2012 | door Tom Oldenburg

Borst Workout: 3 basisoefeningen voor sterke borstspieren

Vandaag is tijd voor een lekkere borst workout. Jawel, we gaan de borstspieren trainen! Om precies te zijn gaan we drie verschillende delen van de borst aanpakken met een drietal oefeningen.

  • Dumbell press
  • Cable cross
  • Dumbell pull-over

Alle drie de oefeningen doe je in sets van 3 met 15 herhalingen. Op die manier train je op zowel spiermassa, kracht als spierconditie.

Borst Circuittraining

Naast deze borst workout heb ik onlangs ook een borst circuittraining voor je gepubliceerd, deze workout duurt ongeveer 20 minuten en zal je borst in 5 verschillende rondes volledig uitputten. Klik hier om de aflevering te bekijken.

Mocht je vragen hebben over het trainen van je borstspieren laat het mij dan weten via de comments hieronder.

Summary
Borst Workout: 3 basisoefeningen voor sterke borstspieren
Article Name
Borst Workout: 3 basisoefeningen voor sterke borstspieren
Description
Vandaag is tijd voor een lekkere borst workout. Jawel, we gaan de borst aanpakken! Ik heb drie oefeningen voor je klaar staan om je borstspieren te trainen.
Author
Workout Squad




Tags: , , , , , , , ,



Over Tom Oldenburg

Tom Oldenburg

Ooit geboren in Castricum en tegenwoordig woonachtig in Amsterdam. Tom is werkzaam als Fysiotherapeut en daarnaast in te huren als Personal Trainer. Zijn specialismen op het gebied van fitness, krachttraining, revalidatie en persoonlijke begeleiding heeft hij al van jongs af aan opgebouwd. Op bovenstaande punten zal hij jou voorzien van doeltreffende tips en informatie.


Tags: , , , , , , , ,


Terug naar boven ↑
  • Nieuw

    Facebook

  • Celebrity Workouts

    Celebrity Workouts

    Check de workouts

  • Specialisten van Workout Squad

    Specialisten van Workout Squad

    Bekijk het team van Workout Squad

  • Schrijvers gezocht!

    Schrijvers gezocht

    Meer informatie